Bezorgen, afhalen en retouren

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bezorgen bij je thuis

Op dit moment is het nog niet mogelijk om je bestelling te bezorgen. We zijn hard aan het werk om dit binnenkort mogelijk te maken.

Ophalen in één van onze vestigingen

Je bestelling wordt binnen 3-4 werkdagen geleverd (vaak nog sneller) en kun je je bestelling altijd vanaf 13:00 uur ophalen. Wij leveren maandag tot en met vrijdag in onze vestigingen. Bestel je op zaterdag of op zondag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling uiterlijk woensdag in de vestiging bezorgd. Kijk hier wanneer jouw vestiging open is om je pakket op te halen.

Op de artikelpagina vermelden wij de levertijd van het artikel. Deze is van sommige artikelen (of als je veel stuks van één artikel bestelt) één dag langer. Je krijgt een mailtje als je bestelling klaarligt in de vestiging.

* De levertijd staat vermeld in werkdagen; daarbij tellen de zaterdagen, zondagen en feestdagen niet mee.

Hoe kan ik artikelen retourneren/terugbrengen in de vestiging

Veel artikelen kun je binnen 30 dagen terugbrengen in de vestiging of ruilen.

Dit neem je mee:
• De artikelen die je wilt terugbrengen.
• Je aankoopbewijs.

Wij storten het aankoopbedrag naar je terug of je ontvangt het geld direct terug in de vestiging.

Wat zijn de voorwaarden bij retourneren

Voorwaarden
Voor het retourneren van een artikel gelden een paar voorwaarden:
• Het artikel is onbeschadigd en zit in dichte verpakking.
• Het product zit in de originele verpakking.
• Je kunt de factuur voor in de vestiging afgehaalde of gekochte producten laten zien.
• Je hebt het artikel minder dan 30 dagen geleden ontvangen.

Welke garantie zit er op mijn aankoop via diermc.nl

Koop je een artikel op diermc.nl? Dan krijg je een wettelijke garantie.

Voorwaarden wettelijke garantie
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantietermijn verschilt per artikel. Werkt je artikel niet goed en valt deze binnen de garantietermijn? Dan zoeken wij natuurlijk naar een oplossing. Bijvoorbeeld door het artikel te vervangen of geld terug te geven. Je krijgt geen geld terug als artikelen door eigen schuld niet meer werken of zijn versleten.

Heb je een klacht? Geef deze dan door aan de DierMC.